Проект In+
(Можности за учење за дигитална писменост на нискоквалификувани работници)

Проектот In+ има за цел да придонесе, кон дигитално и економско вклучување на нискоквалификувани работници преку создавање приспособени и флексибилни можности за учење, како поддршка за нивниот напредок.

In+ Project
(Learning opportunities for digital literacy of low qualified workers)

The In+ project aims to contribute, towards digital and economic inclusion of low-qualified workers by creating tailored and flexible learning opportunities, as a support to their advance.

Проект In+
(Можности за учење за дигитална писменост на нискоквалификувани работници)

Резиме на Проектот

Проектот In+ има за цел да придонесе, кон дигитално и економско вклучување на нискоквалификувани работници преку создавање приспособени и флексибилни можности за учење, како поддршка за нивниот напредок. Преку насочени интервенции и механизми за поддршка, проектот има за цел да го премости дигиталниот јаз и да ги намали економските разлики. Обезбедувајќи им на нискоквалификуваните работници суштинско знаење, вештини и ресурси од витално значење за успех во дигиталната ера, проектот има за цел да ја зголеми нивната вработливост, изгледите за работа и целокупната социо-економска благосостојба.

Релевантност

Во услови кога недостигот на работна сила низ Европа достигнува критични нивоа и се преземаат мерки за увоз на работници, особено за позиции кои бараат пониски квалификации, недоволното искористување на расположливите потенцијали на пазарот на трудот претставува значителна загуба. Проектот In+ има за цел да ја пополни оваа празнина преку оспособување на нискоквалификуваните работници подобро да се интегрираат и прилагодат кон современите барања на пазарот на трудот и да ги подобрат своите компетенции.

Проектот In+ се стреми да одговори на еден значаен и итен проблем: зголемениот јаз во дигиталните вештини и ризикот од дигитално исклучување со кој се соочува значителен дел од возрасната популација на кои им недостасуваат потребните вештини за да напредуваат во сè повеќе дигитализиран свет на работа. Имајќи предвид дека дигиталните вештини се од суштинско значење за напредок во кариерата, проектот има за цел да ги опреми нискоквалификуваните работници со алатки за надминување на бариерите за дигитална писменост, без разлика дали се напредува во истото поле, се користат нови можности за вработување или се продолжува кариерата во сосема нова индустриска област.

Во својата суштина, проектот ќе ги поттикне нискоквалификуваните работници да ги надминат бариерите на дигиталната писменост, овозможувајќи им активно да учествуваат во економската сфера и да придонесат за нивната севкупна благосостојба.

Цели

Проектот In+ има за цел да придонесе, кон дигитално и економско вклучување на нискоквалификувани работници преку создавање приспособени и флексибилни можности за учење, како поддршка за нивниот напредок, преку:

1) Поддршка за дигитална и економска инклузија на нискоквалификувани работници. Преку целосна анализа на потребите за обука заснована на докази, проектот ќе ги идентификува специфичните празнини во вештините и предизвиците со кои се соочува оваа целна група, креирајќи основа за приспособени програми за учење.

Резултат 1: Проектот ќе спроведе сеопфатна анализа на потребите за обука заснована на докази. Оваа анализа ќе послужи како основа за дизајнирање приспособени програми за учење кои ефикасно ги решаваат недостатоците на вештини и предизвиците со кои се соочуваат работниците со ниски квалификации.

  • Создавање на приспособени и флексибилни можности за учење, со што се намалува јазот во дигиталните вештини. Проектот настојува да креира можности за учење кои се посебно прилагодени на потребите и преференциите на нискоквалификуваните работници и нивните работодавачи. Овие можности ќе бидат флексибилни и ефективни, соодветни на потребите на целната група.

Резултат 2: Ќе се изработи програма за учење, алатки, материјали и ресурси насочени кон подобрување на дигиталните вештини кај нискоквалификуваните работници. Овие материјали ќе бидат лесно достапни и дизајнирани да го олеснат брзиот и ефективен развој на вештини, овозможувајќи им на учесниците брзо да се прилагодат на променливите технологии.

  • Промовирање на вредностите на ЕУ и можностите за учење меѓу возрасните ученици. Друга цел е да се подигне свеста за заедничките вредности на Европската Унија и да се промовира програмата Еразмус+ како средство за поддршка на иницијативите за учење на возрасни.

Резултат 3: Проектот ќе се фокусира на подигање на свеста за заедничките вредности на Европската Унија, програмата Еразмус+ и различните можности за учење достапни за возрасните. Со промовирање на овие иницијативи, проектот има за цел да поттикне поголемо учество во доживотното учење и да поттикне поголема социјална и економска вклученост во ЕУ.

In+ Project
(Learning opportunities for digital literacy of low qualified workers)

Project summary

The In+ project aims to contribute, towards digital and economic inclusion of low-qualified workers by creating tailored and flexible learning opportunities, as a support to their advance. Through targeted interventions and support mechanisms, the project aims to bridge the digital divide and reduce economic disparities. By empowering low-qualified workers with essential knowledge, skills, and resources vital for success in the digital era, the project aims to increase their employability, job prospects, and overall socioeconomic well-being.

Relevance

In a context where labour shortages across Europe are reaching critical levels and measures are being taken to import workers, especially for positions requiring lower qualifications, the underutilization of the available labour market potentials represents a significant loss. In+ project aims to fill this gap by empowering low-skilled workers to better integrate with the modern demands of the labour market and enhance their competencies.

The In+ project seeks to address a significant and urgent problem: the widening digital skills gap and the risk of digital exclusion faced by a substantial portion of the adult population who lack the necessary skills to thrive in an increasingly digitised world of work.  Recognizing that digital skills are essential for career growth, whether advancing in the same field, transitioning to new employment opportunities, or navigating across different industries, the project aims to equip low-qualified workers with the tools to overcome digital literacy barriers.

At its core, the project will empower low-qualified workers to overcome the barriers of digital literacy, enabling them to actively participate in the economic sphere and contribute to their overall well-being.

Objectives

The In+ project aims to contribute, towards digital and economic inclusion of low-qualified workers by creating tailored and flexible learning opportunities, as a support to their advancement, through:

  • Facilitating digital and economic inclusion of low-qualified workers. Through a complete Training Needs Analysis based on evidence, the project will identify the specific skills gaps and challenges faced by this target group, forming the basis for tailored learning programs.

Result: The project will conduct a comprehensive Training Needs Analysis based on evidence. This analysis will serve as the foundation for designing tailored learning programs that effectively address the specific skills gaps and challenges faced by low-qualified workers.

  • Creation of tailored and flexible learning opportunities, enhancing the digital skills gap. The project seeks to develop learning opportunities that are specifically tailored to the needs and preferences of low-qualified workers and their employers. These opportunities will be designed to be flexible and effective, addressing the needs of the target audience.

Result: A learning program, tools, materials, and resources aimed at enhancing digital skills among low-qualified workers, will be produced. These materials will be easily accessible and designed to facilitate fast and effective skill development, enabling participants to quickly adapt to changing technologies.

  • Promotion of EU values and learning opportunities among adult learners’ community. Another objective is to raise awareness about the common values of the European Union and promote the Erasmus+ program as a means of supporting adult learning initiatives.

Result 3: The project will focus on raising awareness about European Union common values, the Erasmus+ program, and the various learning opportunities available to adults. By promoting these initiatives, the project aims to encourage greater participation in lifelong learning and foster greater social and economic inclusion within the EU.

ПАРТНЕРИ

Uciliste Studium – ustanova za obrazovanje odraslih (Хрватска)
https://uciliste-studium.hr/  

Институцијата за образование за возрасни Студиум (AEI Studium) е основана во 2010 година и моментално е една од водечките образовни институции за возрасни во Хрватска со центри во пет градови (Вуковар, Винковци, Осијек, Задар и Шибеник) и активности организирани низ целата земја. AEI Studium нуди над 200 различни програми за образование на возрасни во форма на преквалификација и доквалификација, програми за основно и средно образование за возрасни и програми за микроквалификација, како и неколку дополнителни академии, обуки, работилници и други форми на формални и неформални образовни активности. Организацијата моментално вработува 27 лица и соработува со над 200 вонредни професори и експерти од различни области.

Институцијата спроведува програми во следните сектори: здравство и социјална заштита, економија и трговија, земјоделство и шумарство, туризам и угостителство, сообраќај, градежништво и геодезија, електро и машинско инженерство и компјутери, странски јазици и меки вештини.

Клучните активности на АЕИ студиумот вклучуваат:

  • Развој и имплементација на нови наставни планови и програми, засновани на потребите на учениците и барањата на современиот пазар на труд, и постојано прилагодување на програмите според современите квалификации и професионални стандарди.
  • Подготовка и имплементација на проекти на ЕУ.
  • Преку, создавање нови можности за вработување и вклучување на маргинализираните групи преку програмите за социјална инклузија на маргинализираните поединци и имплементација на образовни програми кои се дефицитарни на пазарот на трудот, организацијата придонесува за подобрување на социо-економските и условите за живот.
  • Фокусирање на иновации и зајакнување на интелектуалниот капитал.
  • Промовирање на еднаквост, социјална кохезија и активно граѓанство преку програми за доживотно учење.

AEI Studium има над 30 успешни проекти финансирани од Европскиот социјален фонд (ESF), Програмата Interreg, EGP, Норвешкиот фонд и Еразмус+. Во текот на овие проекти беа развиени 39 нови образовни програми, а над 900 возрасни ученици беа вклучени во образовните активности.

CRHACK LAB FOLIGNO 4D ODV (Италија)
https://crowddreaminganew.world/

CHRACK LAB FOLIGNO 4D е невладина организација која работи како Отворена лабораторија, со цел да понуди пристапни иновативни AR/VR технологии (како што се слушалки за AR/VR, 3D печатачи итн.) на локалната заедница, и со тоа да овозможи вклучување на маргинализирани млади кои инаку не би имале пристап до овие технологии. CHRACK LAB е предводен од тим на ментори чии мултидисциплинарни вештини се движат од управување со и подобрување на културното наследство до просторна компјутерска технологија, вклучувајќи комуникација, уметност, издаваштво и дизајн.

Главната цел на активностите на CHLF4D е да им стави на располагање на младите луѓе и нивните едукатори нови методи, алатки и системски организациски модели за да се соочат со новите индивидуални и колективни предизвици што ќе се појават во новиот социо-економски и културен контекст. CHRACK LAB на тој начин соработува со образовните институции со цел да понуди обука и стручно оспособување, како и културни активности од општествен интерес за образовни цели. Исто така, организацијата нуди универзитетска и постуниверзитетска обука, научно истражување од особен општествен интерес, организација и управување со културни, уметнички или рекреативни активности од интерес, вклучувајќи уредувачки активности и валоризација на културното наследство.

Мултидисциплинарниот тим на CHRACK LAB е добро квалификуван да придонесе значително за целите на проектот, комбинирајќи технолошка експертиза, образовни иновации и посветеност на социјалното влијание.

PARTNERS

Uciliste Studium – ustanova za obrazovanje odraslih (Croatia)
https://uciliste-studium.hr/  

Adult Education Institution Studium (AEI Studium) was founded in 2010 and is currently one of the leading adult education institutions in Croatia with centers in five cities (Vukovar, Vinkovci, Osijek, Zadar, Šibenik) and activities organized throughout the whole country. AEI Studium offers over 200 different adult education programs in the form of reskilling and upskilling, primary and secondary adult education programs and micro qualification programs, and several additional academies, trainings, workshops, and other forms of formal and non-formal education activities. The organization currently employs 27 staff members and collaborates with over 200 associate professors and experts in various fields.

The institution implements programs in the following sectors: health and social welfare, economy and trade, agriculture and forestry, tourism and hospitality, traffic, civil engineering and geodesy, electrical and mechanical engineering and computing, foreign languages, and soft skills.

The key activities of AEI Studium include:

  • Development and implementation of new curricula and programs, based on the needs of learners and demands of the contemporary labor market, and continual adjustment of programs according to contemporary qualifications and occupation standards
  • Preparation and implementation of EU projects
  • Creating new opportunities for employment and inclusion of marginalized groups through the programs of social inclusion for marginalized individuals and the implementation of education programs that are currently deficient in the labor market, the organization contributes to the improvement of the socio-economical and living conditions of the population in its area of operation.
  • Focusing on innovation and empowerment of intellectual capital
  • promoting equality, social cohesion, and active citizenship through lifelong learning programs.

AEI Studium has over 30 successful projects funded by the European Social Fund (ESF), Interreg Program, EGP, Norwegian Fund, and Erasmus+. Throughout these projects, 39 new education programs were developed, and over 900 adult learners were included in education activities.

CRHACK LAB FOLIGNO 4D ODV (Italy)
https://crowddreaminganew.world/

The CHRACK LAB FOLIGNO 4D is an NGO working as an Open Lab to make accessible innovative AR/ VR technologies (such as AR/VR headsets, 3D printers, etc.) to the local community with the aim to involve disadvantaged youngsters who otherwise would not have access to these technologies. CHRACK LAB is led by a team of mentors whose multidisciplinary skills range from management and enhancement of cultural heritage to spatial computing, including communication, art, publishing, and design.

CHLF4D activities’ main aim is to make available to young people and their educators new methods, tools, and systemic organizational models to face the new individual and collective challenges that will arise in the new socio-economic and cultural context. CHRACK LAB thus cooperates with educational institutions in order to offer training and vocational training,

as well as cultural activities of social interest for educational purposes. It also offers university and post-university training, scientific research of particular social interest, organization and management of cultural, artistic, or recreational activities of interest, including editorial activities and valorization of cultural heritage.

CHRACK LAB’s multidisciplinary team is well-equipped to contribute significantly to the project’s objectives, combining technological expertise, educational innovation, and a commitment to social impact.

ТРАНСНАЦИОНАЛНИ СОСТАНОЦИ

Втор транснационален состанок на партнерите од проектот In+

Вториот транснационален состанок во рамки на проектот In+ се одржа на 23 октомври 2025 година, во Осиек, Хрватска, во организација на партнерската институција AEI Studium.

Состанокот имаше за цел да се направи преглед на досегашните активности и да се усогласат следните чекори. Беа презентирани резултатите од спроведените истражувања за потребите од обуки за дигитални вештини кај работници со пониски квалификации. Секоја организација ги претстави своите национални согледувања, посочувајќи ги најважните предизвици.

Партнерите ги споредија добиените податоци меѓу земјите со цел да ги утврдат заедничките точки и специфичните разлики. Овој процес помогна во оформување на појасна слика за регионалните трендови и европските предизвици што ги засегаат работниците со пониски квалификации, како и за можностите за креирање современи и инклузивни пристапи кон учењето.
Дополнително, на состанокот се разговараше и за методологијата и пристапот за развој на наставни програми и материјали кои директно ќе одговорат на идентификуваните потреби.

Партнерите ја потврдија својата посветеност за понатамошно унапредување на проектот и за обезбедување резултати кои ќе создадат трајни придобивки за возрасните ученици, едукаторите и сите организации вклучени во процесите на доживотно учење.

Во прилог галерија од состанокот.

Прв транснационален состанок на партнерите
од проектот In+

На 28 јануари 2025 година, Академија ЦЕС беше домаќин на првиот транснационален состанок на проектот In+, кој се одржа во Скопје.

Проектот In+ (Можности за учење за дигитална писменост на нискоквалификувани работници) има за цел да ги зајакне компетенциите кај нискоквалификуваните работници, помагајќи им да ги надминат бариерите на дигиталната писменост, овозможувајќи им активно учество во економската сфера и придонес во општеството.

Партнери на проектот се организациите Studium од Хрватска и Crhack Lab од Италија.

На првиот заеднички состанок, партнерските организации ги потпишаа договорите за соработка и ги утврдија водечките принципи за спроведување на проектот.

После работниот дел проектните партнери имаа можност да проследат организирана тура и разглед на градот Скопје со неговите централни знаменитости.

Реализацијата на овој проект е поддржана од Националната агенција за европски образовни програми и мобилност, во рамките на програмата Еразмус+.

Во прилог галерија од состанокот.

TRANSNATIONAL MEETINGS

Second transnational meeting of the In+ project

The second transnational meeting within the In+ project took place on 23 October 2025 in Osijek, Croatia, hosted by the partner institution AEI Studium.

The meeting aimed to review the progress achieved so far and to coordinate the next steps. The results from the conducted research on training needs for digital skills among low-qualified workers were presented. Each organisation shared its national findings, highlighting the most significant challenges.

The partners compared the data collected across the participating countries to identify common points and specific differences. This process contributed to shaping a clearer understanding of regional trends and European-level challenges affecting low-qualified workers, as well as the opportunities for developing modern and inclusive learning approaches.

Additionally, the meeting included discussions on the methodology and the approach for developing curricula and educational materials that will directly respond to the identified needs.

The partners reaffirmed their commitment to further advancing the project and ensuring outcomes that will generate long-lasting benefits for adult learners, educators, and all organisations engaged in lifelong learning processes.

First transnational project meeting of In+

On January 28, 2025, CES Academy hosted the first transnational meeting of the In+ project, which took place in Skopje.

The In+ (Learning Opportunities for Digital Literacy of Low-Qualified Workers) project aims to enhance the skills of low-qualified workers by helping them overcome digital literacy barriers, enabling them to actively participate in the economic sphere and contribute to society.

Partners, on this project are the organizations Studium from Croatia and Crhack Lab from Italy.

At the first joint meeting, partner organizations signed cooperation agreements and established the guiding principles for the project’s implementation.

Following the working session, project partners had the opportunity to take part in an organized tour and explore the central landmarks of Skopje.

The implementation of this project is supported by the National Agency for European Educational Programmes and Mobility, within the framework of the Erasmus+ programme.

ПРОЕКТНИ РЕЗУЛТАТИ

Анализата на потреби за обука

 

Конзорциумот на In+ проектот, ја финализираше Анализата на потреби за обука – истражување кое дава преглед на тековната состојба на дигитални вештини кај возрасните лица со пониски квалификации. Оваа студија, спроведена во Северна Македонија, Италија и Хрватска и поддржана од меѓународен мини примерок на испитаници, примени bottom-up методологија, со цел да се осигура дека наодите ја отсликуваат реалната состојба. Податоците беа собрани директно од работодавачи и работници преку прашалници, интервјуа и фокус-групи.

Во сите земји што учествуваа, резултатите укажуваат на сличен образец: секојдневната дигитална вклученост е висока, но многу возрасни лица се соочуваат со тешкотии кога задачите бараат поголема структура и прецизност. Активности како пополнување онлајн формулари, работа со документи, организирање датотеки, користење табеларни пресметки и следење правила за дигитална безбедност, остануваат предизвик за значителен дел од учесниците.

Работниците ја потврдуваат оваа слика. Тие се чувствуваат удобно при користење паметни телефони, апликации за пораки и основна употреба на уреди, но се чувствуваат помалку подготвени кога задачите вклучуваат документи, формални поднесоци или безбедно онлајн однесување. Мотивацијата за учење е силна, но пречки како ограничено време, недостаток на самодоверба и нејаснотија околу тоа од каде да се започне често ги спречуваат луѓето да напредуваат.

Овие согледувања ја поставуваат основата за следната фаза од проектот In+. Конзорциумот ќе развие прилагодена програма за обука која ќе постави дигитални основи и ќе го поврзе учењето директно со работните задачи. Програмата ќе содржи кратки лекции прилагодени за мобилни уреди, визуелни материјали и соодветна поддршка за почетници.

Откако ќе биде подготвена содржината за учење, пилот-активности ќе се спроведат во сите земји-партнери за да се тестираат модулите во реална средина и да се подобрат пред поширока примена. Оваа Анализа на потребите за обука претставува важен чекор за проектот, обезбедувајќи информации неопходни за креирање практични решенија за учење, што ќе им помогнат на пониско квалификуваните работници да ги зајакнат своите дигитални вештини и да ги подобрат можностите за вработување и инклузија.

 

Анализа на потребите за обука (Национален извештај)

Анализата на потребите за обука (Национален извештај) претставува финален документ од истражувањето спроведено во 2025 година, користејќи ја заедничката методологија на проектот In+ и комбинирајќи четири извори на докази: прашалник за работодавачи, прашалник за работници, интервјуа со компании и фокус-групи со пониско квалификувани лица.

Заедно, овие извори создаваат конзистентна слика за тоа како се користат дигиталните алатки во секојдневниот живот и на работното место. Резултатите покажуваат дека, иако дигиталната вклученост е висока, главно преку употреба на паметни телефони, тоа не ги подготвува автоматски луѓето за структуирани работни задачи кои бараат прецизност, самодоверба и запознаеност со документи, формулари, портали и практики за онлајн безбедност.

Работодавачи од 34 компании го одговорија прашалникот и наодите се дека многу кандидати сè уште немаат основни компјутерски вештини, имаат потешкотии со датотеки, прилози, комуникација преку е-пошта, канцелариски софтвер и специјализирани системи како ERP, POS или системи за е-фактурирање.

Одговорите од 30 работници и фокус-групите ги потврдуваат истите предизвици. Работниците се чувствуваат удобно со секојдневни онлајн активности, но имаат помала самодоверба кога задачите вклучуваат формални процедури. Најчести бариери за учење се: недостаток на време, неизвесност од каде да се започне, ограничени можности за обука, ниска самодоверба и нестабилен или скап интернет. Многумина избегнуваат онлајн апликации бидејќи не се сигурни како правилно да ги пополнат.

Сепак, работниците покажуваат силна мотивација за учење, особено преку кратки, практични и лесни за следење обуки кои можат веднаш да ги применат на работа. Анализата покажува дека работниците се дигитално активни, но не целосно подготвени за барањата на модерните работни места, додека и работодавачите и работниците изразуваат подготвеност за достапни, на работа и фокусирани решенија за учење.

PROJECT RESULTS

Training needs analysis report

The In+ consortium has finalised its Training needs analysis, research that provides an overview of the current state of digital skills among low-qualified adults. This study, carried out in North Macedonia, Italy and Croatia and supported by an international mini-sample, used a bottom-up approach to ensure that the findings reflect real working conditions. Input was collected directly from employers and workers through surveys, interviews and focus groups.

Across all participating countries, the results point to a similar pattern: everyday digital participation is high, yet many adults struggle with tasks that require more structure and precision. Activities such as completing online forms, handling documents, organising files, working with spreadsheets and following security practices remain challenging for a large share of participants.

Workers reinforce this picture. They are comfortable with smartphones, messaging apps and basic device use, but feel less prepared when tasks involve documents, formal submissions or safe online behaviour. Motivation to learn is strong, but barriers like limited time, lack of confidence and unclear starting points often hold people back.

These insights form the basis for the next stage of the In+ project. The consortium will now develop a tailored training programme that builds essential digital foundations and connects learning directly to workplace tasks. The programme will include brief mobile-friendly lessons, visual materials and support for beginners.

Once the learning content is ready, pilot activities will take place in all partner countries to test the modules in real settings and refine them before wider use. This Training Needs Analysis represents an important milestone for the project, offering the evidence and direction needed to create practical learning that supports low-qualified workers in strengthening their digital skills and improving their opportunities for employment and inclusion.

Training needs analysis (National report)

The Training needs analysis (National report) is a final report of the research that was conducted in 2025 using the common In+ methodology and combined four sources of evidence: an employer survey, a worker survey, interviews with companies and focus groups with low-qualified adults.
Together, these sources provide a coherent picture of how digital tools are used in daily life and at work. The results show that although digital engagement is high, mainly through smartphones, this does not automatically prepare people for structured workplace tasks that require accuracy, confidence and familiarity with documents, forms, portals and online security practices.

Employers from 34 companies responded the survey and the results shown that many applicants still lack basic computer skills, struggle with files, attachments, email communication, office software and role-specific systems such as ERP, POS or e-invoicing.

Worker feedback from 30 respondents and the focus groups confirms these challenges: people feel comfortable with everyday online activities, but become less confident when tasks involve formal procedures. Common barriers to learning include lack of time, uncertainty about where to start, limited training options, low confidence and unstable or expensive internet. Many avoid online applications because they are unsure how to complete them correctly.

Despite this, workers show strong motivation to learn, especially through short, practical and easy-to-follow training that they can immediately apply at work. The analysis shows that workers are digitally active but not fully prepared for modern workplace demands, while both employers and workers express readiness for accessible, job-focused learning solutions.

Сподели ја обуката:

ОСТАНАТИ ПРОЕКТИ

2022-10-17T20:14:53+02:00

YOUTH IN THE WORLD

Овој проект имаше за цел едукација на млади лица во насока на следење и користење на можностите креативно користење на ресурсите од нивната околина, превземање претприемачки иницијативи со иновативен пристап во комбинирање на три важни елементи во развојот на младинското претприемништво

2024-11-18T22:07:11+01:00

WINBIZ

Интеграцијата на жените мигранти или жените со незападно потекло во европскиот контекст е суштински чекор кон постигнување на целта за зголемување на стапката на вработеност во ЕУ на 78%, како што се бара во Стратегијата Европа 2030 година. Општо земено, вработувањето на мигрантите може да има силно влијание врз растот и БДП во европски земји, како што покажуваат бројните студии во овој сектор.

2025-04-12T22:32:39+02:00

We Cook-IN

Проектот има за цел да ги интегрира луѓето со мигрантско потекло преку подигнување на нивните готвачки вештини и програми за обука кои се дизајнирани спрема потребите на целната група. Главната цел на проектот е да се промовира социјалната вклученост и да се унапредат луѓето со мигрантско потекло во општествата земјите каде престојуваат преку нивно вклучување на пазарот на трудот во секторот HORECA/Угостителство.

2022-10-17T19:49:24+02:00

THE SKILLS THAT PAY THE BILLS

Проектот “СО ВЕШТИНИ ДО ПОДОБРА ЗАРАБОТКА”(The skills that pay the bills”) имплементиран од страна на Академија Ц.Е.С – Македонија и партнерските организации Рагина-Бугарија и ВЕМ -Италија -финансиран од страна на Националната агенција за европски образовни програми и мобилност од програмата – Еразмус+K 102

2022-10-16T20:54:22+02:00

SKILLED COOKS AND WAITERS NETWORK

Проектот “Мрежа на вешти готвачи и келнери ”(Skilled Cooks and Waiters Network”) имплементиран од страна на Тренинг центар Ц.Е.С – Македонија и партнерските организации Insignare –Португалија и Egina –Italija поддржан од Националната агенција за европски образовни програми и мобилност од програмата – Еразмус+ КА202 Стратегиски партнерства во стручно образование и обука.

2022-10-16T16:10:09+02:00

Road to Employment

Проектот Пат кон вработување – Развивање нови вештини и знаења за невработените лица имплементиран од страна на Академија Ц.Е.С – Македонија и финансиран од страна на Националната агенција за европски образовни програми и мобилност во Македонија – Еразмус+ 2014-2016

2022-10-17T20:12:12+02:00

LEONARDO DA VINCI PROGRAMME

Програмата Леонардо да Винчи им помага на европските граѓани да се здобијат со нови вештини, знаења и квалификации и да ги признаат преку границите со цел да ја подобрат нивната способност за вработување при промена на пазарот на трудот.

2024-09-16T16:29:05+02:00

IQ-DigitS

Засилени од напредокот во комуникациските и транспортните технологии, економиите стануваат се повеќе и повеќе глобализирани. Глобализацијата генерира миграција на работни места и миграција на работна сила.

2025-11-24T19:30:26+01:00
In+

In+

Проектот In+ има за цел да придонесе, кон дигитално и економско вклучување на нискоквалификувани работници преку создавање приспособени и флексибилни можности за учење, како поддршка за нивниот напредок.

2022-10-17T20:23:36+02:00

IMPROVEMENT OF EMPLOYMENT POTENTIALS OF WOMEN

Општата цел на овој проект беше да се подобри потенцијалот на жените од специфични етнички заедници на пазарот на трудот и да се поддржи достигнувањето на тој потенцијал преку посредување и обезбедување обуки за вработување/ самовработување. Оваа акција придонесе за зголемена вработливост на невработените жени и следствено на тоа, влијаеше на намалување на стапката на невработеност, особено кај оваа категорија на попоулација.

2022-10-17T17:40:16+02:00

GOOD FOOD IS GOOD MOOD

Проектот “СО ДОБРА ХРАНА ДО ДОБРО РАСПОЛОЖЕНИЕ ”(Good food is good mood”) имплементиран од страна на Академија Ц.Е.С – Македонија и партнерските организации Insignare –Португалија и Egina –Italija -финансиран од страна на Националната агенција за европски образовни програми и мобилност од програмата Еразмус+, акција KА202 Стратешко партнерство во стручно образование и обука .